Altres

OAC- Oficina d’atenció ciutadana

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) està concebuda com un servei d’atenció integral al ciutadà i ciutadana, amb l’objectiu de ser referència única, pel que fa a tràmits i gestions de competència municipal, unificant criteris, millorant l’atenció i optimitzant els recursos de l’Ajuntament vers la ciutadania.
Aquest espai obert permet el contacte de la ciutadania amb l’Ajuntament per diferents canals i la seva funció és la d’oferir una atenció el més personalitzada i vinculada a la necessitat plantejada, que sigui possible donar en cada cas.

Dades de contacte

Adreça:
Plaça Major, 1

Barri:
Barri Antic

Telèfon:
010 / 938 782 301

Correu electrònic :
oac@ajmanresa.cat

Horari d’atenció al públic :

  • De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h

Oficina d’Informació al Consumidor

L’OCIC, o Oficina d’Informació al Consumidor, és un departament integrat dins l’estructura del Consell Comarcal del Bages i vinculat amb l’Agència Catalana del Consum (ACC), que té les funcions bàsiques d’assessorament i gestió de tràmits senzills i gratuïts quan sorgeixen controvèrsia en matèria de consum entre consumidors/usuaris, i empreses o establiments comercials.
Serveis que ofereix:
– Mediació
– Vistes arbitrals de consum
– Informació i assessorament
– Funcions inspectores de consum
– Educació al consumidor

Dades de contacte

Adreça:
Muralla Sant Domènec, 24

Barri:
Valldaura

Telèfon:
936 930 353

Correu electrònic :
ocic@ccbages.cat

Horari d’atenció al públic :
Dilluns, dimecres i divendres de 10 a 13 hores i els dimecres de 16.30 a 19 hores.

 

Equip d’intermediació i treball comunitari Enllaç

El servei pretén facilitar acords entre parts en conflicte al voltant de temes de convivència veïnal i ciutadana. També es facilita informació i suport per a l’accés a l’ús de la xarxa de serveis i recursos municipals, es dóna suport a serveis i entitats que es relacionin amb la ciutadania i es realitza suport per prevenir situacions que puguin derivar a conflictivitat social i veïnal.
S’ofereix atenció personalitzada amb professionals especialitzats en mediació i treball comunitari.

Dades de contacte

Adreça:

Carretera de Vic, 16, 1a planta. Edifici Infants

Telèfon:
938 753 904

Correu electrònic :
enllac@ajmanresa.cat

Horari d’atenció al públic :
Dilluns i dimecres de 11 a 18 hores.
Dimarts, dijous i divendres de 9 a 14 hores.

 

Oficina de Benestar Social i Família de Manresa

Adreça
Plaça de la Democràcia, 1
Població
08242  Manresa
Telèfon
93 836 28 74
Fax
93 874 77 42
Horari de registre
De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
Tancat a l’agost i els dies 24 i 31 de desembre.

Horari d’atenció

De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
Tancat a l’agost i els dies 24 i 31 de desembre.

Funcions

  • Informació al ciutadà i a les entitats sobre els recursos i serveis de la Generalitat de Catalunya en l’àmbit de benestar social.
  • Canalització i derivació, d’acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, cap als serveis competents de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sollicituds presentades que les afectin.
  • Col·laboració amb les associacions i amb general amb les entitats privades sense ànim de lucre en les activitats que realitzen en l’àmbit competencial del departament de Benestar Social i Família.
  • Col·laboració en les campanyes de sensibilització cívica i de convivència d’interès ciutadà i comunitari.
  • Promoció i impuls d’activitats de caràcter dinamitzador, lúdic i formatiu en l’àmbit competencial del departament de Benestar Social i Família.
  • Realització d’aquelles funcions que li siguin encomanades expressament per la persona titular de la Conselleria, tant sigui de forma particularitzada a una o varies oficines o amb caràcter general a totes les de la xarxa, o com a conseqüència del desplegament normatiu i competencial de la Generalitat de Catalunya.

 

Consell comarcal del Bages

Programa de beques de menjador escolar

 L’objecte de la convocatòria és l’atorgament d’ajuts individuals per a la utilització del servei de menjador per alumnes escolaritzats en els nivells de cicle inicial, primària i secundària de les escoles públiques i concertades de Manresa, valorant les condicions econòmiques, familiars, socials i geogràfiques de qui ho sol·liciti en funció de la disponibilitat econòmica del Consell Comarcal del Bages. La convocatòria sol ser pel mes de maig. Les persones interessades s’han d’adreçar a les escoles pertinents, on se’ls informa de la documentació que cal aportar i del termini de presentació.

Dades de contacte

Adreça:
Als centres escolars de primària del municipi.

Horari d’atenció al públic :
De dilluns a divendres de 10 a 13 hores.

Nom :
Consell Comarcal del Bages

Adreça:
Muralla Sant Domènec, 24 | Manresa

Telèfon:
936 930 350

Horari d’atenció al públic :
De dilluns a divendres de 9 a 14 hores i els dilluns de 16 a 18:30 hores.

Més informació :
http://www.ccbages.cat

Correu electrònic :
consell@ccbages.cat

 

Transport escolar

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *